December - 2020
H K S C P S V
  01 03 04 05 06
07 08 09 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31  
BCE

Elégedettségi kérdőív

Oldal 1/13

Köszönjük, hogy vállalkozott kérdőívünk kitöltésére, ami előreláthatóan 5-10 percet vesz majd igénybe. A kérdőív kérdései elsősorban az igénybe vett szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdésekre, az elvárt színvonalra és a fejlesztési elvárásokra terjednek ki. Az Informatikai Szolgáltató Központ által biztosított támogatási szolgáltatások osztályozhatók olyan szempontok szerint, hogy közvetlen vagy közvetett felhasználói szolgáltatásokat nyújtanak, valamint hogy a szolgáltatások mely működési területre vonatkoznak. A kérdőív felépítése során igyekeztünk ezt a logikát követni. Így alapvetően négy szolgáltatási területre vonatkoznak majd kérdéseink: a közvetlen informatikai támogatásra (Felhasználótámogatás), az oktatástámogatásra (Oktatástechnika), a közvetett szolgáltatásként biztosított Hálózati és telekommunikációs szolgáltatásokra, valamint az elsősorban háttértámogatást biztosító szerverek, alkalmazások felhő alapú megoldásokra.

*BYOD = Bring your own device

1. 1. JELENLEGI STÁTUSZOM: *
HALLGATÓ
OKTATÓ
EGYÉB DOLGOZÓ
2.2. Az Ön munkája során melyik szolgáltatási terület kiemelten fontos/lényeges? *
  -3 -2 -1 0 1 2 3
- Eszközök szoftveres támogatása (Windows, Office, vírusirtó, stb.)
- Eszközök hardveres támogatása (PC, nyomtató, számítógépes laborok)
- Számítógépes laborok kialakítása (egyéb, nem informatikai tényezők)
- Hálózati szolgáltatások (Internet, Wifi)
- Központi szolgáltatások (e-mail, web, háttértár)
- Központi alkalmazások elérése, sebessége (Neptun, Moodle, EIIR)
- Oktatástechnikai támogatás
3.3. A szolgáltatási terület jelenlegi színvonalával mennyire elégedett? *
  -3 -2 -1 0 1 2 3
- Eszközök szoftveres támogatása (Windows, Office, vírusirtó, stb.)
- Eszközök hardveres támogatása (PC, nyomtató, számítógépes laborok)
- Számítógépes laborok kialakítása (egyéb, nem informatikai tényezők)
- Hálózati szolgáltatások (Internet, Wifi)
- Központi szolgáltatások (e-mail, web, háttértár)
- Központi alkalmazások elérése, sebessége (Neptun, Moodle, EIIR)
- Oktatástechnikai támogatás

Utolsó frissítés: 2019.10.03.