Szeptember - 2020
H K S C P S V
  01 02 03 04 05 06
07 08 09 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 26 27
28 29 30  

Szolgáltatásmarketing a turizmusban - Kenesei Zsófia, Cserdi Zsófia Hajnalka - 2018

Szolgáltatásmarketing a turizmusban - Kenesei Zsófia, Cserdi Zsófia Hajnalka

Megjelenés éve: 2018

 

A könyvet elérheti online, ide kattintva.

 

"A Szolgáltatásmarketing a turizmusban segítségével az olvasó specializált ismereteket kaphat a szolgáltatások marketingsajátosságainak, alapfogalmainak és eszköztárának alkalmazhatóságáról a turisztikai szektorban. A fejezetekben felsorakoztatott számos gyakorlati példa kapcsolatot teremt az elmélet és az üzleti élet mindennapjai között, melyek egyúttal szemléletesebbé és könnyen érthetővé teszik a könyvet. Központi gondolataként jelenik meg a fogyasztó, azaz maga az utazó, valamint a számára nyújtott szolgáltatások minőségének maximalizálása. A teoretikus és gyakorlati aspektusok mellett nem marad el a legújabb turisztikai trendek bemutatása sem, melyek ismerete elengedhetetlen a téma teljes megértéséhez a mai dinamikusan változó világunkban."

 

(Akadémiai Kiadó, Budapest)

 

 

Utolsó frissítés: 2020.02.10.