
![]() |
Február - 2021 | ![]() |
||||
H | K | S | C | P | S | V |
---|---|---|---|---|---|---|
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 |
08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 |
Havi események |
Mind the Gap - Kreatív turisztikai coaching - Bódis Gábor - 2018
Mind the Gap - Kreatív turisztikai coaching - Bódis Gábor
Megjelenés éve: 2018
A könyvet elérheti online, ide kattintva.
Kreatív, modern, a közös alkotásra hívó turisztikai marketing kézikönyv, illusztrációkkal, esettanulmányokkal, aktivitásokkal, kompetencia-fejlesztéssel.
"A következő fejezetekben nem az úgynevezett mainstream marketing meghatározásokkal foglalkozunk, hanem fejest ugrunk a turisztikai márkakommunikáció gyakorlati kihívásainak és megvalósításának témaköreibe. Ma különösen időszerű és aktuális ez a fajta megközelítés, hiszen amennyire az elmúlt húsz esztendőben a világban egyre erősebb trendként jelentkező turisztikai márkázás lehetőségével a magyarországi desztinációk és attrakciók csak kismértékben éltek, a 2017–2018-as nemzeti és helyi szintű turizmusmenedzsment átrendeződésének köszönhetően annyira vált a legfontosabb prioritássá a márkakommunikáció. Ez a totális fordulat feladatot is jelent: először is megérteni, miben rejlik a sikeres márkázás, másfelől a képességek elsajátítása az igazán egyedi attribútumokkal való profilalkotásra."
(Akadémiai Kiadó, Budapest)
Utolsó frissítés: 2020.02.10.