Július - 2020
H K S C P S V
  01 02 03 04 05
06 07 08 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31  

Mind the Gap - Kreatív turisztikai coaching - Bódis Gábor - 2018

Mind the Gap - Kreatív turisztikai coaching - Bódis Gábor

Megjelenés éve: 2018

 

A könyvet elérheti online, ide kattintva.

 

Kreatív, modern, a közös alkotásra hívó turisztikai marketing kézikönyv, illusztrációkkal, esettanulmányokkal, aktivitásokkal, kompetencia-fejlesztéssel.

 

"A következő fejezetekben nem az úgynevezett mainstream marketing meghatározásokkal foglalkozunk, hanem fejest ugrunk a turisztikai márkakommunikáció gyakorlati kihívásainak és megvalósításának témaköreibe. Ma különösen időszerű és aktuális ez a fajta megközelítés, hiszen amennyire az elmúlt húsz esztendőben a világban egyre erősebb trendként jelentkező turisztikai márkázás lehetőségével a magyarországi desztinációk és attrakciók csak kismértékben éltek, a 2017–2018-as nemzeti és helyi szintű turizmusmenedzsment átrendeződésének köszönhetően annyira vált a legfontosabb prioritássá a márkakommunikáció. Ez a totális fordulat feladatot is jelent: először is megérteni, miben rejlik a sikeres márkázás, másfelől a képességek elsajátítása az igazán egyedi attribútumokkal való profilalkotásra."

 

(Akadémiai Kiadó, Budapest)

 

 

Utolsó frissítés: 2020.02.10.