
![]() |
Február - 2021 | ![]() |
||||
H | K | S | C | P | S | V |
---|---|---|---|---|---|---|
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 |
08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 |
Havi események |
PORT MARKETING EVENT – Workshop
Port Marketing: research collaboration with EM Normandie
Szervező: Kutatási Bizottság (Dániel Havran)
Venue, Corvinus University of Budapest, C.203
9.00-9.30 Introduction (Tibor Mandják, Daniel Havran)
9.30-11.00 Marketing session
- Julian HOFMANN (EM Normandie, Associate Professor in Marketing, Academic Director of Graduate Program International Business
- Romain SOHIER (EM Normandie, Professor in Marketing)
- Judit SIMON (Corvinus Business School, Marketing and Media Institute)
- Kornélia KISS, Melinda JÁSZBERÉNYI (Corvinus Business School, Department of Tourism)
A nemzetközi workshopon az EM Normandie kollégáival közös kutatások kerültek a fókuszba, elsősorban a tengeri és a folyami hajós turizmus témájában. A Turizmus Továbbképző Központ bemutatta eddigi releváns kutatási és gyakorlati tapasztalatait, illetve prezentáltálásra került a Központ tevékenységi köre és korábbi eseményei.
Utolsó frissítés: 2020.02.09.