
![]() |
Március - 2021 | ![]() |
||||
H | K | S | C | P | S | V |
---|---|---|---|---|---|---|
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 |
08 | 09 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | ||||
Havi események |
Csordás Tamás (PhD) - BCE MMI
Csordás Tamás adjunktus, a Budapest Corvinus Egyetem, Marketing és Média Intézete Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszékének munkatársa. Főbb oktatási területei: Online és digitális marketing, Marketingkommunikációs stratégia, Médiaismeret, Médiagazdaságtan, magyar és angol nyelven egyaránt. Kvalitatív kutató, főbb kutatási területei: A felhasználók által előállított tartalmak marketing jelentősége; A fogyasztók hatalommal való felruház(ód)ása és annak következményei; Fogyasztói részvétel szerepe az értékteremtésben; Fogyasztói magatartás az újmédiás felületeken; Az online információterjedés folyamata és sajátosságai; Az új média kollaboratív üzleti modelljei és marketing vonatkozásai. Több hazai és nemzetközi szakmai publikáció szerzője és társszerzője, kutatási projekt résztvevője. Üzleti tanácsadás területén olyan szervezetekkel dolgozott mint a Magyar Telekom, az NMHH, vagy a Magyar Sporttudományi Társaság és a Magyar Sportmenedzsment Társaság.
Oktatott tárgy: Online marketing
Utolsó frissítés: 2019.03.11.