Május - 2020
H K S C P S V
  01 02 03
04 05 06 07 08 09 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

A személyes ügyfélfogadás határozatlan ideig SZÜNETEL!

A Magyar Közlönyben 2020.03.11-én megjelent 41/2020. (III. 11.) Korm. rendelet 4. § b. pontja alapján, a koronavírus elleni védekezés érdekében, az épület kötelező zárvatartása miatt, az egyetem vezetése azt a döntést hozta, hogy a személyes ügyfélfogadás határozatlan ideig SZÜNETEL!

A koronavírus-járvány kapcsán elrendelt vészhelyzet Egyetemünk oktatási és szolgáltatási tevékenységét is érinti. A döntése értelmében korábbiakban megszokott e-mail címek, és telefonszámok a koronavírus-járvány kapcsán elrendelt vészhelyzet alatt nem üzemelnek, ugyanakkor a lentebb megjelölt e-mail címeken keresztül a Hallgatói Iroda teljeskörűen ellátja a hallgatóink számára megszokott ügyintézést.

A hallgatoi.iroda(kukac)uni-corvinus(pont)hu, vagy a student.office(kukac)uni-corvinus(pont)hu e-mail címekre várjuk a tanulmányaival, esetleges igazolások kiadásával kapcsolatos kérdéseit a ...@stud.uni-corvinus.hu e-mail
címről.

Kérjük a fentiek szíves megértését és tudomásulvételét!

Tanulmányi Iroda ügyfélfogadási rendje

Fogadóóra szorgalmi időszakban

Fogadóóra vizsgaidőszakban

Fogadóóra nyári szünetben

Hétfő:

-

13.00 – 16.00

Hétfő:

9.00 - 12.00

Hétfő:

9.00 - 12.00*

Kedd:

-

-

Kedd:

-

Kedd:

-

Szerda:

9.00 - 12.00

13.00 - 16.00

Szerda:

9.00 - 12.00

Szerda:

9.00 - 12.00

Csütörtök:

-

-

Csütörtök:

-

Csütörtök:

-

Péntek:

9.00 - 12.00

-

Péntek:

9.00 - 12.00

Péntek:

-

 

Tanulmányi előadó

Tornay Gáborné
tanulmányi előadó
1093 Budapest, Fővám tér 8. I. emelet 181.
Telefon: 482-5340
E-mail: aniko.toth3(kukac)uni-corvinus(pont)hu

BCE-TE sportmenedzser közös mesterképzés nappali és levelező munkarend 

Aktuális információk 2019-2020-1

Aktuális információk 2018-2019-2

Aktuális információk 2018-2019-1

Aktuális információk 2017-2018-2

Tanulmányi előadókhoz tartozó ügyek

  • a Tanulmányi és Vizsgaszabályzatban szabályozott tanulmányi ügyek kezelése; 
  • A Gazdálkodástudományi Kar hallgatóival kapcsolatos ügyintézés; 
  • hallgatói törzs- és tanulmányi adatok nyilvántartása és kezelése (NEPTUN hallgatói nyilvántartás vezetése); 
  • beiratkozással kapcsolatos teendők ellátása;
  • leckekönyvek kezelése, félévzárási munkálatok, ösztöndíjmutató meghatározása;
  • állandó és ideiglenes diákigazolványok ügyintézése (kiadás, érvényesítés, bevonás);
  • magyar nyelvű iskolalátogatási, illetve hallgatói jogviszonyigazolás kiadása;
  • aktív hallgatók indexhitelesítési kérelmének átvétele és kész okirat kiadása;
  • angol nyelvű hallgatói jogviszonyigazolás igénylése és az elkészült igazolások kiadása;
  • költségtérítési díj befizetéseinek ellenőrzése, költségtérítési díj befizetésről szóló adóigazolás kiadása;
  • tárgyfelvétellel kapcsolatos problémák kezelése;
  • tanulmányi kérelmek fogadása és nyilvántartása;
  • a Tanulmányi Bizottság határozatainak ismertetése a hallgatókkal, határozatok NEPTUN nyilvántartásban való rögzítése;
  • a bemutatott nyelvvizsga-bizonyítványok kezelése;
  • kitöltött oklevél-mintalapok ellenőrzése;
  • a záróvizsgára bocsátással kapcsolatos tájékoztatás, ügyintézés;
  • részképzésre érkező hallgatókkal kapcsolatos feladatok ellátása.

Utolsó frissítés: 2020.03.25.