

- Portál tartalom
- Tanulmányi kereső
- Publikáció
- Könyvtári katalógus
![]() |
Február - 2021 | ![]() |
||||
H | K | S | C | P | S | V |
---|---|---|---|---|---|---|
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 |
08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 |
Havi események |
- Képzéseink
- Oktatóink
- Kutatás & Könyvek
- Könyveink és kiadványaink
- A turisztikai termékek innovatív fejlesztése - Irimiás Anna, Jászberényi Melinda, Michalkó Gábor (szerk.) - 2019
- Kutatásmódszertan a turizmusban - Mitev Ariel Zoltán - 2019
- Vízi turizmus és közlekedés: termékek, trendek, regionalitás - Jászberényi Melinda - 2019
- Az utazásszervezés új dimenziói - Jancsik András, Jászberényi Melinda, Kökény László - 2019
- Üzleti és projekttervezés - Deutsch Nikolett, Jelen Tibor - 2019
- Szolgáltatásmarketing a turizmusban - Kenesei Zsófia, Cserdi Zsófia Hajnalka - 2018
- Vállalati felelősségvállalás a kultúra területén - Ásványi Katalin - 2018
- Turisztikai trendek - Kovács Edina, Kiss Kornélia - 2018
- Élménymenedzsment a turizmusban - Zátori Anita - 2018
- Az örökségturizmus menedzsmentje - Irimiás Anna - 2018
- Közlekedés, mobilitás, turizmus - Jászberényi Melinda, Munkácsy András (szerk.) - 2018
- Mind the Gap - Kreatív turisztikai coaching - Bódis Gábor - 2018
- Magyar Tudomány Ünnepének keretében szervezett eseményeink
- Kutatási hét keretében szervezett eseményeink
- Nemzetközi eseményeink
- Könyveink és kiadványaink
- Turizmus Bulletin
- 2019. 4. szám
- Barát vagy ellenség? Negatív online fogyasztói értékelések szerepe az Airbnb oldalon - Féki Zs. et al.
- Utazás az akadálymentesség, a fogyatékosság és a fenntarthatóság multidiszciplináris és bölcseleti dimenzióiba - Farkas J. et al.
- A narancsborok nyújtotta lehetőségek a szlovén, a horvát és az olasz gasztronómiai turizmusban - Bene Zs. et al.
- „Ki fizeti a masszázst?” Fürdőgyógyászati szolgáltatások közfinanszírozása Európa egyes országaiban és Magyarországon - Hinek M. et al.
- Magyarország országképe és a turizmusbiztonsággal kapcsolatos attitűdök empirikus vizsgálata 2018-ban - Rácz A.
- 2019. 3. szám
- A fesztiválélmény megjelenése a közösségi médiában: a Sziget Fesztivál példája - Hinek M. et al.
- Turizmus és biztonság: a magyar lakosság utazási szokásaihoz köthető, biztonsággal kapcsolatos attitűdök reprezentatív vizsgálata - Csapó J. et al.
- Hogyan befolyásolja a vendégek személyisége a magyar wellness-szállodákkal kapcsolatos elégedettséget? - Kökény L. et al.
- Családok fesztiválélménye – két családbarát fesztivál elemzése - Ásványi K. et al.
- Múzeumi látogatói élmény - Bodnár D.
- 2019. 2. szám
- Az Airbnb szerepe a Balatoni Turisztikai Régióban - Dudás G. et al.
- A minőség–elégedettség–lojalitás mérésének módszerei és tapasztalatai egy hazai gyógyfürdőben - Lőke Zs.
- Egy nagyszabású rendezvény hatása a rossz városimázsra: Ferenc pápa látogatásának befolyása Juarez város megítélésére - I. C. Omar et al.
- A magyarországi wellness-szállodák marketingkommunikációjának új trendjei - Dunai T. et al.
- Az egészségturizmus értelmezése a turizmus változó rendszerében - Ruszinkó Á. et al.
- 2019. 1. szám
- Nyaralás alatti munkavégzés: a workcation turizmus elméleti és gyakorlati kérdései - Pécsek B.
- A mindfulness és liminalitás felértékelődése: spirituális elvonulási központok, a fenntartható jövő desztinációi? - Lengyel A.
- Felelős turizmus, felelős döntéshozók, avagy CSR, ahogy a balatoni turizmusban érintett szereplők látják - Hajmásy
- Az egészségturizmus folyamatainak terminológiai változásai - Zsarnóczky M.
- Valóban aktív a magyar lakosság? Aktív és ökoturisztikai keresletet és motivációt felmérő kutatás - Mártonné Máthé K. et al.
- 2018. 4. szám
- Városmárka-hűség: melyek a Budapesti márkahűséget befolyásoló legfőbb tényezők? - Namaz Lachin et al.
- Az észlelt kockázat utazási szándékra gyakorolt hatása konfliktusövezetekben: elméleti keretmodell - Bayramov Elimdar et al.
- Repülőjegyek dinamikus árazásának hatása a fogyasztók által észlelt méltányosságra - Omarli Sevinj et al.
- Kreatív turizmus Budapesten – Szabadulószobák az innovatív turisztikai piacon - Nagy A. et al.
- Az elvonulásturizmus keresleti és kínálati tényezői, üzleti modelljei és turisztikai potenciálja - Mártonné Máthé et al.
- 2018. 3. szám
- Mit várunk a szállodáktól? – avagy a legmeghatározóbb fogyasztói szegmens számára értéket jelentő tényezők a szállodákban - Kulcsár et al.
- A hazai kisvasutak forgalmának turisztikai potenciál alapú vizsgálata - Princz-Jakovics et al.
- Nyugat-Dunántúl Termálút” – egészségturisztikai termékek termékfejlesztési vizsgálata - Juhász et al.
- A kerékpáros turizmus lehetőségei Magyarországon a vasúti kerékpárszállítás adottságainak függvényében - Somogyi
- A Tripadvisor kiemelt turisztikai fejlesztési térségekre vonatkozó vendégelégedettségi adatainak elemzése - Mártonné Máthé et al.
- 2018. 2. szám
- A magyar kultúraszemélyiség észlelésének különbségei a magyarok és a külföldiek között - Malota et al.
- A turizmusbiztonságban rejlő marketing és menedzsment implikációk - Marton et al.
- „Fény és árnyék” nemzetközi kitekintésben: A turizmus két oldala - nemcsak a turista lehet áldozat… - Ernszt
- Turizmusbiztonság, mint újonnan felmerülő fogyasztói igény - Péter et al.
- Biztonsági kérdések a turizmusban, egy határ menti térség példáján keresztül - Ernszt et al.
- A magyarországi zarándokutak turisztikai kapcsolódásai és üzemeltetési modelljei - Mártonné Máthé et al.
- 2018. 1. szám
- A borturizmus múltja, jelene és jövője az Etyek-Budai borvidéken - Mikházi et al.
- „A gyerekeim imádják, ezért én is imádom” – Családbarát hotelek fogyasztói percepciói online értékelések alapján - Csordás et al.
- Látogatómenedzsment a hazai védett természeti területeken - Benkhard et al.
- Megújuló energiaforrások szerepe és jelentősége a hazai turisztikai szektorban – az energia mint „helyi termék” - Németh et al.
- Társadalmi innováció a turizmus kontextusában - Michalkó et al.
- 2017. 3-4. szám
- A turizmuskutatás perifériáján – A hazai városnéző kisvonatok turisztikai szerepének és desztinációnkénti jellegzetességeinek vizsgálata térinformatikai (GIS) módszerekkel - Horváth et al.
- A turisztikai kereslet fejlesztésének lehetséges irányai egy innovatív városban - Albert Tóth et al.
- A közösségi média szerepe a fesztiválturizmusban – a Szegedi Ifjúsági Napok és a Green Future példáján - Süli et al.
- A turizmus láthatatlanságának paradoxona: kommunikációs kihívások - Bódis
- A Felvidék magyarlakta területén működő turisztikai szervezeti rendszer vizsgálata - Tőzsér et al.
- 2017. 1-2. szám
- A push és a pull motivációk szerepe a magyarok szabadidős utazásai során - Hinek
- Paradigmaváltás(ok) a magyarországi turisztikai desztinációk fejlesztésében és menedzselésében - Aubert et al.
- Romkocsma mint bricolage: Élményközpontú szolgáltatásérték-teremtés a romkocsmákban - Mitev et al.
- A megújuló energia szerepe a falusi turizmus és a magyarországi falvak modernizációjában - Michalkó et al.
- Az új muzeológia megjelenése a budapesti múzeumokban - Bodnár et al.
- Kéziratok befogadása
- 2019. 4. szám
- Konferenciák
- Utazás a Tudományban Konferencia - 2020.02.21.
- Utazás a tudományban - 2019.02.22.
- Fesztiválok társadalmi, gazdasági hatása és a turizmusfejlesztés - 2018.06.04.
- Turizmus Fórum - 2018.02.27.
- Utazás a tudományban - 2018.02.23.
- A turizmusfejlesztések gazdaságélénkítő hatása - 2017.12.14.
- Attrakciófejlesztés és kreativitás a kulturális turizmusban - 2017.06.13.
Turizmus Továbbképző és Kutatóközpont > Konferenciák > Alkalmazások