November - 2020
H K S C P S V
 
02 03 04 05 06 07 08
09 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30  

Informatikai beszerzések, nyomtatók/fénymásolók bérlések

Az informatikai beszerzés törvényileg szabályozott, közbeszerzés alá tartozik. Minden eszköz és szoftver (amely nevesítve van), csak közbeszerzési eljárással szerezhető be. Az Egyetem által kiadott Közbeszerzési Szabályzat az informatikai beszerzéseket az ISZK szakmai jóváhagyásához köti.

Segíthetünk?

Technikai és adminisztratív jellegű kérdésekkel kapcsolatban kérjük az iszkbeszerzes(kukac)uni-corvinus(pont)hu e-mail címre írjon levelet.

Az informatikai beszerzés folyamata


1. A beszerzési igény esetén a szervezeti egység kitölt egy "Beszerzési igénylőlap" űrlapot. Abban az esetben, ha sürgős beszerzésről van szó, és a rendelés az ISZK raktárkészletéből kielégíthető, elegendő egy megrendelő-átterhelő nyomtatványt kitölteni (előtt feltétlenül egyeztessen az ISZK-val). A beszerezhető informatikai eszközök listája honlapunkon, a következő bekezdésben megtalálható. A választás előtt érdemes kollégáinkkal konzultálni, hogy a listában szereplő eszközök, tartozékok közül melyik felel meg az elvégzendő feladatnak, melyre az informatikai eszközt beszerzik.

A beszerezhető eszközök táblázatban az eszközök, tartozékok nettó ára, a nettó közbeszerzési díj és a bruttó ára is megtalálható. (A Beszerzési igénylőlapon a közbeszerzési díjat külön soron kell feltüntetni. A nettó közbeszerzési díjra is fel kell számolni a 27 %-os Áfát) Kérjük minden esetben a bruttó árat is tüntessék fel a beszerzési igénylőlap megfelelő oszlopában.

2. A keret felett rendelkező vezető aláírja (nettó 500 000 Ft felett 2 aláíróra van szükség), majd belső postával átküldi az ISZK-ba.

3. Ha a megrendelés szakmailag megfelelő, az ISZK elkészíti a rendelést kísérő papírokat, és előkészíti a pénzügyi nyilvántartásba vételt.

4. A nyomtatványt pénzügyi ellenjegyzésre és kötelezettségvállalásra átkerül a Pénzügyi Irodára.

5. Visszaérkezés után megtörténik a tényleges rendelés, melyet a közbeszerzési partner kb. 5-6 hét alatt kell teljesít.

6. A szállító által leszállított informatikai eszközt leltárba vesszük, előzetes egyeztetés után az installálást elvégezzük, majd a megrendelővel történt egyeztetést követően megszervezzük a szállítást.

Szoftverek beszerzése

Kérjük az alábbi információkat küldje el az iszkbeszerzes(kukac)uni-corvinus(pont)hu e-mail címre:

  • Beszerzendő szoftver neve,
  • verziója,
  • beszerzendő példányszám, 
  • egyetemi tartományban lévő vagy otthoni számítógépre telepítendő a szoftver,
    • egyetemi számítógép esetében a számítógép SZA száma,
    • otthoni gép esetében annak megerősítése, hogy annak szoftver és hardver környezetében a beszerzendő szoftver futtatható.

Beszerezhető informatikai eszközök listái

Teljes listák
(részletes specifikációk)

1. Vásárlás - Nyomtatók, szkennerek, fénymásolók
                      A megkötött keretszerződés kimerült,
                      igényét kérjük az iszkbeszerzes(kukac)uni-corvinus(pont)hu
                      címre küldött levélben jelezze.


2. Bérlés - Nagy teljesítményű új vagy használt multifunkciós berendezések bérlése

3. Monitorok

4. PC-k

5. Laptopok

Egyéb

Utolsó frissítés: 2020.05.05.